kolmapäev, oktoober 05, 2016

Pullerits: Kes julgeb tulla mu keppe üle mõõtma?

Nüüd on siis ähmis suusaametnikud läinud keppide kallale, selle asemel et elust ja selle pakutavast mõnu tunda. Teatavad, et klassiketehnikas tohivad need olla 83 protsenti minu pikkusest. Aga kes ütleb neile, kui pikk ma olen? Kui viimati arst mõõtis, olin 186,5 cm. Loogika ütleb, et mida pikem, seda parem, sest siis võivad ka kepid olla pikemad. Usutavasti olen hommikul pikem kui õhtul, loodan, et 187 cm venitab välja küll. (Nojah, aga viis roiet said suvel rattaõnnetuses viga, äkki läks sealt pool sentimeetrit hoopis kaduma?)

Ja kui mõõtmiseks lähen, kas siis võin suusasaapad jalga panna ja hea paindega suuskadele astuda? Ilmselt mitte.

Aga kuidas keppe mõõdetakse? Selle pideme ülemine serv võib ju mitu sentimeetrit kinnituskohast kõrgemale ulatuda. Või mõõdetakse pikkust kinnituskohast? Ei tea. Ei tea...

Niisiis, teeme siiski tehte. Kui mu pikkus on 186,5 cm, siis 83 protsenti sellest on... eee... efektne peastarvutus... 154,795.

Ah sa mait! Nii palju, kui tean, on mu Swixi klassikakepid 155 cm pikad. Kas see tähendab, et nüüd võetakse mind maha või lubatakse siiski esimese täiskohani ümardada?

Mina uusi keppe ostma ei hakka. Ja vanu lühemaks ei lõika. Kui suusavõistluste korraldajad tahavad, et neid ei taba sama saatus, mis jooksuvõistluste korraldajaid, kes on oma üritustega kadunud siin Eesti loetuima, kommenteerituima, tuntuima ja põnevaima spordiblogi radariekraanilt pärast minu taandumist jooksuvõistlustelt, ja kui nad ei soovi, et neid ähvardaks siin sama saatus, mis rattavõistluste korraldajaid, kes ei ole suutnud talitseda järjest suurenevaid ohte tervisele ning on kahandanud soovi noist verepulmadest osa võtta, siis muidugi – andku minna: võtku oma sentimeetrid välja ning tulgu mind ja mu keppe mõõtma.

Aga, olgu korratud, pidagu silmas: sel juhul mõõdan neile mitu korda tagasi, ja väga valusalt.

Rohkem ei suvatse ma sel teemal siin midagi öelda. Olen öelnud kõik, mis öelda on – selgelt ja konkreetselt.
****
Sügismasenduses mehed nõudsid ohootat - sellisest paremat vastu ööd ei leidnud:
Foto 1: Priit Pullerits 2010. aasta Tartu maratoni stardis. Foto autor: Sille Annuk, Postimees/Scanpix
Foto 2: Priit Pullerits 2007. aasta Tartu maratonil. Foto autor: Margus Ansu, Postimees/Scanpix
Foto 3: Priit Pullerits 2015. aasta Tartu maratoni stardi eel. Foto autor: Aldo Luud, Õhtuleht/Scanpix
Foto 4: Gigi Hadid. Foto: Optimist Public 

65 Kommentaarid:

At 15:02, Anonymous Anonüümne said...

Mõõdab samaga vastu...
Järelikult meeldib selline tegevus, kes sind keelab?

 
At 16:02, Anonymous Naabrinaine "mõõtis mu mehele finišaariumis ära" said...

Lugupeetud kepipaanikaspidajad - helistage VLile ja küsige üle. Ta arvutab täpselt välja, et viie roidemurruga võib kanda kuni 156,45 keppi, sealjuures lubatakse suusasaapad jalas hoida ja keppi mõõta ainult kuni rihmani. Aga kui te pole FIS profiili järgi õiged kepinaised või -mehed, siis ärge lootkegi, et keegi teie pärast koerad kelgu ette seoks ja mõõtma tuleks, see on ikkagi õigete k-de voorus.

Sellegipoolest, kiirustagem magamistubadesse, mõõtma'ie-mõõtma'ie!

 
At 16:17, Blogger Priit Pullerits said...

Igaks juhuks olgu hoiatatud need, kes suures paanikas keppe tormavad lõikama:
üheksa korda mõõda, üks kord lõika!
Sest kui midagi vussi läheb, siis siin ei kehti põhimõte, et lõika ja kleebi.
Siin, ärge unustage, kehtib ikkagi põhimõte, et mida külvad, seda lõikad.

 
At 16:35, Anonymous Anonüümne said...

Hea, et paaristõukeid ära ei keelatud. Veel parem oleks rajamasin ära keelata. Esimesed las sõidavad jäljed sisse voh, siis oleks taktikamäng.
Teet

 
At 16:45, Anonymous Martin said...

Peetakse Tähtvere ringil kinni, võetakse ovaalilt maha. Vajadusel rakendatakse jõudu. Mõõdetakse ära. Kui on pikad - ketaslõikuriga otsad maha!
Nii on lood, hr Pullerits.
Õige otsus. Teiesugused poogeldajad oma pikkade keppidega on üldkasutataval suusamäel kõigile segajaks ja isegi ohtlikud.
Pange varakult aeg A & T Spordis kinni, laske oma suusad-kepid heaga üle mõõta ja normi viia.

 
At 16:53, Anonymous skankhunt42 said...

Ma ei saa aru ähvarduse sisust. Jooksuvõistlused ei ole kaotanud seoses PP põlvedega mitte midagi, vastupidi lausa - seal osaleda on lausa lust, sest nendega kohta ei levi internetiavarustes arvamusi, mille kohaselt osalevad seal inimesed, kelle elu eesmärk on PP-st parem olla.
On palju teisigi häid ja mõnusaid spordialasid, mis minu arvamuse kohaselt vaid võidavad sellest, et PP neid oma blogis ei afišeeri ega teki asjatut ažiotaaži enda ümber.

Kokkuvõttes - kui mina oleksin endast lugupidav suusavõistluste korraldaja, läheksin ma esimesel võimalusel ajakirjanikku (paljajalu, sirge seljaga, pealaest jalatallani) ja tema suusakeppe üle mõõtma.
Samuti jääksin ootama aumehelikku lubaduse täitmist PP-lt kaotada oma blogi (suusk.blogspot.com) radariekraanilt murdmaasuusatamine.

 
At 17:13, Anonymous Anonüümne said...

Mehed, kas pole mitte õige hetk end FISi reeglistikust lahti siduda! Kaua me kannatame nende jaburdusi: nähtud juba küll, kui saamatud on nad astmarohtude, südamevitamiinide jt dopinguainete vastu võitlemisel, kuidas määravad MK-etappide võõrustajaid, kellel pole klassikale piisavat nõudlikku reljeefi välja pakkuda (siinjuures kiidan Mati Karlovitši ja meie Poltoraninit, kes on neile juba korra koha kätte näidanud - uisusuusa, pika kepi ning paaristõugetega klassikasõidu kotti pannud) jne. Ei ole suutlikkust valemängureid maha ja vahele võtta; lobistatakse kehvemate korraldajatega. Selle asemel tulevad keppe mõõtma!? Pärgel, kui on ikka kõva suusamees, las siis lükkab pika toikaga!

 
At 17:23, Blogger Priit Pullerits said...

Skankhunt42, teile on vist teadmata, et Eestis on koostatud lausa treeningprogramme, mille eesmärk on treenida edasijõudnud harrastajaid minust paremaks. Vaadake ise SuusaAkadeemia treeningkavasid, seal veendute selles oma silmaga.
Ja juba järgmises lõigus panete taas võssa. Tsiteerin: "Ma imetlen teda. Tema persoon on toonud muidu hallile spordimaastikule värvi ja vürtsi. Ma olen väga õnnelik selle üle, et just praegu on meil olemas Priit Pullerits, ja ma olen väga õnnelik, et ta just suusatamisest huvitub." Kas teate, kes on nii öelnud? Uurige välja ja andke teistele ka teada.
Aga ennast mingitel suva tüüpidel, kelle nimi on Skankhunt vms, mõõta ma küll ei luba. Unustage ära!
Puhta lolliks läinud ("Naabriplika") oma mõõtmistega...

 
At 17:37, Anonymous skankhunt42 said...

Tere taas.
Mina ei tule teid mõõtma. Küll aga juhin ma tähelepanu sellele, et teiesuguse konfliktse isiksuse poolt peetavas blogis radariekraanilt kadumine ei ole sugugi halb. Mõttekoht näiteks inimesele, kellel on olnud probleeme oma suurürituste-eelse ja -järgse kajastusega siin blogis. Praegu on blogiomaniku poolt visatud õhku lubadus murdmaasuusatamine oma blogis käsitlevate teemade hulgast kaotada, kui keegi julgeb ta keppidele joonlauaga läheneda.

Ma ei kahtlegi, et on inimesi, kes teid imetlevad, ma ei kahtlegi, et on inimesi, kes tahavad teist paremad olla. Kas teil on tulnud pähe mõte, et enamikke inimesi ei huvita teie suhtes paiknemine finišiprotokollis?

 
At 19:27, Anonymous Anonüümne said...

Mina osalen ka edaspidi rattaralli verepulmas..Priit võid oma ähvardused, ultimaatumid..pseudointriigid sisse soolata kui tahad.
Lahenda oma probleemid ise. Eriline arvamusliider ja suuna näitaja.

 
At 19:34, Anonymous Anonüümne said...

Mina murraks Priidu kepid lihtsalt pooleks ennem kui endale liiga teeb.
Üldise koduraha huvides. Pärast suurusehullustuses jälle arvab ei tea mida.

 
At 19:36, Anonymous Anonüümne said...

Rattasõidust ei räägi. Jooksmisest ei räägi. Suusatamisest ei räägi. Rulluisk on ka eitede sport. Omapärane ähvardus. No ses mõttes, et su enda blogi on siis, kui sa millestki peale Moabi ei kirjuta, varsti õhtal. Sinul on neid vaja. Neil sind mitte. Ma ei teagi, kellel sind ja sinu kiiskavat intriigi vaja on.

 
At 20:07, Anonymous Anonüümne said...

see skankhunt tõi tõepoolest, nagu 19:36 ja teised näitavad, huvitava kurioossumi - olekski mõnede huvides, kui ktm kontorist saadetaks juba nüüd sügisel keegi keppi mõõtma ja vaadataks, kes kelle sõnu sööb? kuulge, aga see on rumalus, mis me inno-irjatame.

rääkige parem, kõigega kursis martin ja teised, kas rait ratasepa "rakutoitja" ivar leiteni asjus on tü labor juba midagi avaldanud? rakutoit oü paistab maksuvõlas olevat, läks juba enne tõe avaldamist vasturünnakuta hingusele?

 
At 21:39, Anonymous Vana semu said...

Südametunnistusega kodanikuna pean siin enda kohuseks mõned isendid eksiteelt õigele teele tagasi tuua. Esitatud väide, et lp blogipidaja on konfliktne isiksus ja intriigide punuja on ses mõttes õige, et siin tõesti nii paistab, kuid tos mõttes vale, et päris Priit säärane ei ole. Küsite, et kust ma tean. Tean, sest tean Priitu kaua ja põhjalikult. Tegelikult on tegemist täiesti normaalse ja tavalise eesti mehega, kellel on küll selged põhimõtted, nagu ei igasugusele immigratsioonile ja vasakliberalismi laiutamisele, kuid kes reaalses elus on väga rahulik, rahumeelne ja viisakas inimene ja kelle veel üks põhimõte on teiste inimestega konflikte vältida ning asjad alati selgeks rääkida. See, mida ta siin etendab, on keegi teine -- see on lihtsalt show teile. Ma tean rattamehi, kes on sama täheldanud, et sõidad koos trennis, on täiesti normaalne vend, aga blogis paneb sellist hullu, et ei tunne teist äragi.

Pidasin lihtsalt vajalikuks mainida, et siin alusetu eksiarvamus ei leviks. Tänan tähelepanu eest!

PS: Ja see kepimurdmise jutt on ka ainult selleks, et teid kihevile ajada.
PPS: Eks mängige kaasa, aga ärge asja liiga tõsiselt võtke.

 
At 22:21, Anonymous skankhunt42 said...

Eks mängu ilu huvides olekski ju põnev, kui keegi päriselt need kepid nüüd ära mõõdaks.

Veel üks mõte show jaoks. Olla ka internetis oma tegelik isiksus, mitte etendada s**akotti. Või olla ka näost näkku oma tegelik isiksus, mitte etendada normaalset eesti meest. Selline olukord, mis praegu on, on skisofreeniline, kindlasti on ka vana semu sellega nõus.

 
At 22:22, Anonymous Anonüümne said...

Ilma saabasteta 183cm, kepid otsast otsani 163cm, ei tahaks maha lõigata, ehk saab kellelegi meelehea eest olukorra lahendada)
Kas selliseid reguleeritavaid keppe veel ei ole, ikka nupu ja mootoriga)

 
At 22:32, Anonymous Anonüümne said...

Peremees, kepijutu juurde sobiks ikka üks ohhoota pilt. Võhmamehed kiidaks heaks.

 
At 22:37, Anonymous Kärna Ärni said...

Kas pimedatel sügisõhtutel toksimisel on ka õige kepipikkus oluline?
Kas asfaldibrigaadid on Suureks Mõõduvõtuks ettevalmistust alustanud?

 
At 23:06, Blogger Priit Pullerits said...

22:32, ühe mingi leidsin - vt sissekande lõpus. Hinnake nüüd ise, aga päris see vist ikka ei ole. Modell on modell, pole pärisinimene. Aga võib-olla mõnele ajab asja ära.

 
At 23:23, Anonymous Anonüümne said...

Oleksite võinud preili Vonni pildi panna, kahju.

 
At 01:55, Anonymous Vello, Aravete mälumänguklubi "Nupumehed" said...

Blogimise, sportimise ja ajakirjanikutöö kõrvalt on Priit Pullerits on toime pannud ka ühe kuriteo (blogi jälgijad teavad, millest on jutt). Küsime mis riigi pinnal pani Priit Pullerits toime kuriteo?
A. Eesti Vabariik
B. Venemaa (NSVL)
C. Ameerika Ühendriigid
D. Läti.

 
At 08:10, Anonymous Anonüümne said...

Ah sa mait kui hea pilt lõpus!

 
At 09:30, Anonymous Anonüümne said...

See peab ikka paras frukt olema, kes "vürtsitab" oma spordiblogi fotodega higistest, poolalasti neidudest, kellel vanust vähem kui blogipidaja enda tütrel. Creepy.

 
At 09:39, Anonymous Risto M. said...

http://sport.postimees.ee/v2/3862547/seks-voib-sooritusele-kaasa-aidata

 
At 10:53, Blogger Priit Pullerits said...

Mehed, nii ei saa, et igaüks kisub eri nurka. Üks tahab Gigi Hadidi asemel Lindsey Vonni pilti, teine ütleb, et Hadidi pilt on väga hea, kolmas pahandab, miks üldse sellised pildid. Mehed, leppige omavahel kokku, mida te tahate, ja siis tulge alles sellega välja.

 
At 11:15, Anonymous Anonüümne said...

Peremees, Gigi oli hea valik.

https://www.instagram.com/p/BIwqYEHDzXP/?taken-by=gigihadid

http://cdn-s3.si.com/s3fs-public/styles/si_gallery_slide/public/images/X159793_TK2_02136-rawWMFinal1920.jpg?itok=kukd-8Fc

 
At 11:19, Blogger Priit Pullerits said...

Mehed, pea tööle! Kes on tänases Lauri Vahtre suurepärases vasakliberalismi paljastavas arvamusloos kes?
Vt http://arvamus.postimees.ee/v2/3861845/lauri-vahtre-tagasi-vabameelsuse-juurde
Pakun:
ajakirjanik E.B. on Erkki Bahovski
sotsioloog M.L. on Marju Lauristin
inimõiguste aktivist K.K. on Kari Käsper
näitusekuraator A.H. on Andres Härm
kõrge riigiametniku pressiesindaja J.L. - ???

 
At 13:35, Anonymous Kärna Ärni said...

PP,17:23 küsimuse vastus:

"Ma imetlen teda. Tema persoon on toonud muidu hallile spordimaastikule värvi ja vürtsi. Ma olen väga õnnelik selle üle, et just praegu on meil olemas Priit Pullerits, ja ma olen väga õnnelik, et ta just suusatamisest huvitub." – Mati Alaveri arvamus Priit Pullerits'ust.

Tsiteerides klassikuid: "Tehke järgi s........!"

 
At 13:43, Anonymous Anonüümne said...

Mina jään Vonnile kindlaks. Ikkagi lumeala, mis tost, et kõverate keppidega. Üldsegi, sätiks jutu tasapisi asendusaladelt - ratas, jooks - suusatamisele, sest hierarhia pannakse paika ikka seal.

 
At 14:01, Blogger Priit Pullerits said...

Teeme nii, et toome Vonni siia mängu järgmine kord.

 
At 14:01, Anonymous Anonüümne said...

Ühtin 13:43 kommenteerijaga sajaprotsendiliselt.
Tähtis on omada ülevaadet suurest pildist, et on kõrvalalad ja - nagu juba kadunud Uba teadis - paraadala.
Lihtne.
Samuti on preili Vonn mulle südamelähedane.

 
At 14:32, Anonymous Anonüümne said...

Pigem tasub kepid juba ära teritada ja üle poleerida.

 
At 14:33, Anonymous Anonüümne said...

Hirmsasti tahaks Nietzsche arvamust teada, miks sa enda keppe mõõta ei lase?

 
At 16:29, Anonymous Anonüümne said...

Õige mees paneb üldse ilma kepita.

 
At 19:11, Anonymous Anonüümne said...

13:43 ja 2x14:01, see pilt sobib kõvera kepi jutu juurde.


https://www.instagram.com/p/BLENiaxhUH9/?taken-by=lindseyvonn

 
At 19:32, Anonymous Martin said...

Hea arutelu, aga ärgem unustagem, et hr Pulleritsust pole enam kepimeest. Tõenäoliselt. Vägagi tõenäoliselt. Aga teoreetiliselt võib kepiteemat ikka arutada. Ja pilte üles laadida võib.

 
At 20:37, Anonymous Vello, Aravete kilvaklubi said...

Õhtust, mehed? Kilba kah
Küsimus: Millisel spordialal on tehnilise abivahendina kasutusel jooksukotid?

 
At 21:07, Anonymous skankhunt42 said...

Kotijooksus, s*******d.

 
At 21:26, Anonymous Vello, Aravete kilvaklubi, Rakvere raj. mälumängu-MV 6. koht 1985 said...

Skankhunt42, ei ole õige vastus!
Palun mõelge veel! Niisiis, mehed, millisel spordialal on abivahendina kasutusel jooksukotid? Märkigem veel, et tegu on professionaalidega, mitte vaeste harrastajatega.

 
At 21:46, Anonymous Vello, Aravete kilvaklubi said...

Mehed! Võtke end kokku, sitakotid!
Millised spordiala on kasutusel JOOKSUKOTID?

 
At 21:52, Anonymous Anonüümne said...



http://images2.hellotrade.com/data3/TM/NX/HTVENDOR-8768636/images-wheelbag_rome_2-250x250.jpg

Pulleritsu "Panna on vaja!" alal.

 
At 21:57, Anonymous Vello, Aravete kilvaklubi, "Tarvanpää kilva" I koht 1990 meeskondlikus arvestuses said...

Väga hea, 21:52! Tasapisi saame mängu käima!

 
At 21:59, Anonymous Anonüümne said...

Rahu, Vello, rahu.
Kesse rapsib sedasi!
Tee väljas mere ääres üks tiir.

 
At 22:01, Anonymous Anonüümne said...

skankmees, saite natuke tünga, aga pole ehk häda. II koht teile.
V.

 
At 22:47, Anonymous Vello, Aravete said...

"Teadmised on see, mis jääb järele, kui kõik õpitu on ununenud". Kes on selle ütluse autor?

 
At 23:06, Anonymous Anonüümne said...

Tuu härra.

http://i1.wp.com/www.mixpixx.com/wp-content/uploads/2015/05/life-is-like-riding-a-bicycle-Albert-Einstein-quotes.png

 
At 23:22, Anonymous Vello said...

Kirjanduse andmeil ütles nii NSVL TA akadeemika Isaak kikoin (1908-1984), kahekordne sotsialistliku töö kangelane, NL aatomipommi üks loojaid

 
At 00:01, Anonymous Anonüümne said...

No mida me jälle loeme?
http://fancybear.net/pages/m.fedoruk.html

U.S. Anti-Doping Agency Staff Emails2016-10-07

 
At 07:24, Blogger Priit Pullerits said...

Aga kes ütles nii ja mida: naine vajab KEDA, MIDA? sama palju, nagu kala jalgratast. Tõmbame päeva käima.

Täna Lydias EOK konverents, kuidas valmistuda olümpiaks ja kuidas saada raha. Lähen kuulama, eluliselt vajalik teadmine ju. Kes veel tuleb? Muide, knowhowd saab seal tasuta. Kohvi ja küpsised kauba peale.

 
At 08:12, Anonymous Kilvamees said...

Antropoloog Margaret Meade olla öelnud, et naine vajavat meest sama palju kui kala jalgratast.
Öeldud etteheitena, et noored eesti naised teevad karjääri ja ei kipu abielluma.

Oleme õigel teel, PP?

 
At 10:22, Anonymous Anonüümne said...

Priit, kas Margus Ivanovi ikka võtsite kaasa, et seminari lõpus kohvilaua ümber korralik arutelu tekiks?

 
At 11:14, Anonymous Märt, hobikorras riistvõimleja said...

Oi, võhmamehed, see preili Vonn on lihtsalt võrratu, seepärast vaatame veelkord seda pilti!
Isegi kõver kepp ei riku visuaali, vastupidi, lisab hoopis salapära.

Eeldada võib, et täna tuleb tihe päev, uhh...

 
At 14:34, Anonymous Anonüümne said...

Lydias ei ole mitte EOK (Eesti Olümpiakomitee) konverents vaid EOA (Eesti Olümpiaakadeemia) üritus.

Muide, Tartu vanasõna - kes Lydias käib, see on suli...

 
At 14:42, Anonymous Anonüümne said...

Sa pane küpsis peeruvahele ja jookse 1km.

 
At 03:29, Blogger Theresa williams said...

Tere, olen Theresa Williams Pärast olles suhted Anderson juba aastaid, et ta mind maha jättis, tegin kõik, mis võimalik, et too teda tagasi, kuid kõik oli asjata, ma tahtsin teda tagasi nii palju, sest minu armastust tema jaoks ma palusin teda kõike, ma lubadusi, kuid ta keeldus. Ma selgitasin minu probleem, et minu sõber ja ta soovitas mul tuleks pigem pöörduda õigekirja ratas, mis võiks mind aidata võluge teda tagasi tooma, kuid Ma olen tüüp, mis kunagi uskunud õigekirja, ma ei olnud muud valikut kui seda proovida, ma postiga õigekirja ratas, ja ta ütles mulle ei olnud probleemi, et kõik saab korda, enne kolm päeva, et minu ex naaseb mulle enne kolme päeva, ta cast õigekirja ja üllatavalt teisel päeval oli umbes 04:00. Minu ex helistas mulle, ma olin nii üllatunud, ma kõnele vastanud ja kõik ta ütles oli, et ta oli nii kahju kõik, mis juhtus, et ta tahab mind tagasi tema juurde, et ta armastab mind nii palju. Ma olin nii õnnelik ja läksin talle, et oli, kuidas me hakkasime koos elama õnnelikult uuesti. Sellest ajast alates olen teinud lubaduse, et keegi ma tean, et on suhe probleemi, ma oleks abiks selline inimene, viidates tal ainuke reaalne ja võimas õigekirja Ratas, kes aitas mul minu enda probleem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com e-posti teda kui teil on vaja oma abi oma suhe või muu.

1) Love Loitsud
2) Kaotatud Love Loitsud
3) Lahutus Loitsud
4) Abielu Loitsud
5) Köitmine Spell.
6) väljasõit Loitsud
7) välja saata minevik Lover
8.) Sa tahad edendada oma kontoris
9) tahavad, et rahuldada oma väljavalitu
Võta see suur mees, kui sul on mingi probleem püsiva lahenduse
läbi drogunduspellcaster@gmail.com

 
At 07:56, Blogger Unknown said...

rolex watches
coach outlet online
true religion jeans
tiffany outlet
hermes belt
ugg canada
ugg boots
cheap oakley sunglasses
ed hardy clothing
oakley sunglasses
20170214lck

 
At 18:13, Blogger Unknown said...

cheap ray ban sunglasses
true religion outlet store
adidas nmd
coach factory outlet
cheap nfl jerseys
christian louboutin outlet
louis vuitton pas cher
longchamp
ugg australia
longchamp bags
20170217caiyan

 
At 14:22, Blogger Unknown said...

timberland outlet
yeezy boost 350
michael kors handbags outlet
hogan outlet online
salomon
air force 1
kobe shoes
chrome hearts online
true religion jeans
adidas neo

 
At 10:58, Blogger Unknown said...

nike outlet
rolex replica watches
yeezy boost 350
lebron james shoes 2017
burberry sale
red bottoms
tommy hilfiger shoes
pandora outlet
coach factory outlet online
adidas outlet
20170419caiyan

 
At 13:25, Blogger Unknown said...

polo ralph lauren
polo ralph lauren outlet online
pandora charms
adidas nmd
cheap jordans
burberry outlet canada
giuseppe zanotti sneakers
polo ralph lauren
burberry sale
yeezy boost 350
xushengda0619

 
At 05:43, Blogger Unknown said...

prada sunglasses
cheap basketball shoes
lebron 13 low
fitflops
ultra boost
cheap jordans
pandora bracelet
nike kyrie 3
jordan retro
kobe 9

 
At 11:12, Blogger raybanoutlet001 said...

fitflop shoes
ferragamo shoes
jordan shoes
cheap oakley sunglasses
true religion outlet
polo ralph lauren
michael kors
longchamp outlet
coach outlet online
replica rolex

 
At 04:37, Blogger Unknown said...

nike air max95
nike air max 90
cheap jordans
cheap nfl jerseys
adidas online shop
adidas tubular UK
yeezys
vans outlet
pandora charms
asics sneakers

 
At 10:16, Blogger raybanoutlet001 said...

canada goose sale
tennessee titans jersey
tods outlet
coach outlet store
cheap jordans
true religion outlet
coach factory outlet
nike air max 90
cheap oakley sunglasses
nike tn pas cher

 
At 04:15, Blogger adidas nmd said...

nike outlet
san diego chargers jerseys
polo ralph lauren
cheap nike shoes
seahawks jersey
nike shoes
jordan 4
cheap nfl jerseys
kate spade outlet
bears jerseys

 

Postita kommentaar

<< Esileht